svar på frågestunden

Vilka bloggar läser du?  - jag läser väldigt många olika.
Favoritblogg? - måste nog bli kenzas
Hur många läsare har du varje dag? - väldigt olika men runt 30...
Har du några syskon? - ja, jag har en storasyster och en storebror

kan du kalla dig själv bortskämd? - ne det kan jag nog inte göra.
hur ofta brukar du köpa kläder? - alltså det kan jag inte riktigt svara på, kanke en gång i månaden.
vad får du i månads peng? - 400 kr
det finaste du lagt ögonen på? - jag har lagt ögonen på mycket fint ;)
säg 3 bra egenskaper med dig själv - spela fotboll, oj sen ve jag inte, prata! :)
säg 3dåliga egenskaper med dig själv - alltså det var svårt!
din blogg är jätte fin, verkligen!<3 - åh, tack så mycket!

om du ska välja mellan :
vänner/familj - familj
fanta/cola - cola
match/träning - match
förhållande/singel - förhållande
mjölk/vatten - mjölk
tjejvänner/killvänner - båda två
top model Sverige/top model usa - top model usa
sommar/vinter - sommar
skidor/bada - bada
cuper/matcher - cuper
skultorp/Skövde kik - skultorp

TYCKER DU OM VÅRAN SPANSKA LÄRARAE, HHAHAH! - HAHAHAA, ibland gör jag det, antar jag...
ne men… gillar du din klass, eller skulle du vilja byta till våran?!:D, aja, puss bästis! - ja jag gillar mig klass, men jag skulle jätte gärna att du, ebba, julia och selma flyttade till min klass bästis :D

-det bästa som hänt dig? - när jag åkte till Turkiet!
-vart bor du?:) - hentorp
-går du på vasa eller helenaskolan? - vasaskolan, jag gick på hene förra året! ;)
-hur många syskon har du? - två

jag älskar din blogg och undrar vart du får din inspiration ifrån?:) - vad glad jag blir :), just nu tycker jag att jag har väldigt dålig inspiration!
hur länge har du bloggar?:) - jag har väl bloggat sammanlagt i ungefär ett halv år, men inte med bara denna bloggen
hur många läsare har du per dag?:DD - står längre upp

bästa filmen? - the hunger games
bästa ämnet? - rast! :)
hur många läsare har du? - läs längre upp
kan du ta kort på ditt rum? - ja det kan jag väl, men isånnafall när det är städat!
vem har gjort din design? - den har jag gjort själv!
gillar du nån, iaf vem?:') - nej det gör jag faktiskt inte
hur många är ni i din familj?:D - med mig är vi 5

em gillar duuuu?:D - jag gillar ingen speciell!

din bästavän?! - jag måste säga tre, Nellie, Sofia och Ebba
har du strulat nån gång?! - nej
vem gillar du?, är du kär?! - jag gillar inte någon, och är inte kär heller
bästa ämnet i skolan? - rast! :D
kan du bli kåt när du ser den killen du gillar? - haha, nej?
har du pullat nån gång? - men herregud?
har du kollat porr nån gång? - eh, nej?
va skulle du ta med dig till en öde ö, (3 saker) - motorbåt, mat och vatten
det bästa som hänt dig är..(fortsätt) - när jag åkte till Turkiet
hur många läsare har du per dag?:) - det står längre upp
puss, vill ha svar:*

Har du knullat upp en apa nån gång?? - är den frågan äns nödvändig?

spelar hon (Nellie) i hf?, var också där! (fast jag går i country), hehe;) - ja det gör hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0