svar på kommentarer


Fina bilder!:D
svar: tack så mycket :)




vart köper du din hår färg?
tänkte färga håret brunt oh ditt blev så bra!:)
svar: min hårfärg är köpt på hm, men
kommer inte riktigt ihåg vad den heter,
men det är middle brown. men grejen
är att jag först färgade håret rött,
och jag trivdes inte alls, så därför
tonade jag håret med brun,
så nu syns det röda lite igenom ;)


läser din blogg så ofta jag kan och undrar
vart du får din inspremation ifrån? kram, grymt söta bilder! :)
svar: åh, vad glad jag blir! alltså jag får väl
inspiration av människor som jag ser,
men det mesta av min blogg handlar om
vad jag gjort under dagen! :)




maha, så söta! 
är det din kusin?:')
svar: ah det är min kusin! :)

hoppas att ni blev nöjda med svaren!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0