Trött

Hej på er, jag vet inte hur ni känner, men jag är iallfall dö trött!
Gick upp klockan åtta idag på morgonen för att jag skulle spela fotbollscup och samlingen var nio.
Ah, det var verkligen hur kul som helst och det gick as bra.
Vi körde elva manna vilket vi inte är vana vid, men det är mycket roligare än sju manna, men ah iafall.
Första matchen vann vi med 2-0 tror jag.. andra matchen vann vi med 4-0 och sista matchen blev det lika med skultorp 1-1 men skultorp tjejerna är verkligen bra!
En bild på en trött Wilma-


Kommentarer
Postat av: sofia

haha, jag tror tillochmed att det blev 4-0 i första matchen! ;), men aja vi vann iallafall! <3

2012-04-14 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0