young, wild & free

hej bloggen!
just nu sitter jag i soffan med en filt över mig och är lite sur, eftersom jag skulle bäställa dr.martens i förrgår men vi hann inte då, sen så igår så skulle vi beställa dom oxå fast då så var det tydligen ''svårt'' jag blir så sur för jag vill ha dom nu och nu så skulle vi tydligen inte beställa längre! hehe, jag blir sur när jag inte får som jag vill, och det kanske låter skit töntigt att bli sur över något sånt, men sån är jag! (Y)
hur mår ni? och vad har ni gjort idag.
kommentera och gör min kväll!

Kommentarer
Postat av: jessika

jag har varit i stallet och skött om mina hästar, varit och fikat med min mamma och slappat framför tv, hihi :)

2012-04-04 @ 21:40:38
Postat av: Katarina

jag har vart på stan med två fina kompisar, efter det gick vi på bio (hunger games) sjukt bra, sen efter det har jag bara umgåtts

med min familj!:)

2012-04-04 @ 21:42:46
Postat av: Madelene

jag har varit på 3 träningar :o, jag är helt slut, så har bara legat i soffan nu på kvällen! , hehe inte så intressant kanske, men jaja;)

2012-04-04 @ 21:44:17
Postat av: Katarina

jag har vart på stan med två fina kompisar, efter det gick vi på bio (hunger games) sjukt bra, sen efter det har jag bara umgåtts

med min familj!:)

2012-04-04 @ 21:44:35
Postat av: ida

Wilma du är så sjukt underbar!

Händer inte så mycket bara ligger o chillar lite,saknar dig enormt hjärtat!<3

2012-04-04 @ 23:56:25
URL: http://idaleksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0