21.16 2012

hej och sorry för dålig uppdatering idag men jag har varit med kompisar, haha dålig ursäkt men aja..
Ebba hängde med mig direkt efter skolan och provade mina gammla kläder som jag hade slängt ut från min garderob ni vet!
ah hon tog en Paul Frank tröja som var för liten, ett linne eller ja ni kan istället gå in och kolla på hennes blogg för hon har laggt ut en bild :) - http://www.ebbaalinneaa.devote.se/
sen så kom Nellie också till mig och sedan färgade jag håret, denna gången blev det rödbrunt, nu är jag väldigt ovan men jag kommer nog att vänja mig vid det, här kommer en bild på håret, dålig blidkvalite men det får duga.
jaja, nu sitter jag här hos nellie och vi har lite kul :') haha !
ja det var lite min dag idag men kanske kommer ett litet inlägg senare också, om jag kommer på något att skriva om dvs ;)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0