22.25

Hej hej blogggeeeen:) ne jag skoja!
Idag var jag på bio med Nellie gnälli, vi såg ''en gång i phuket'' haha den var faktiskt väldig rolig!
Jag sa ju att jag bannemed skulle göra något idag, men inte blev det speciellt nyttigt , eftersom jag åt TYP 5 kilo popcorn, 10 kilo godis och 12 liter cola, haha fyfan.. Men imorgon får jag fan inte äta något godis eller nått, för om jag gör det kommer jag typ svimma av!
Ne men ja, nu kollar jag på Wallander som går på 4:an om ni ville veta det?!;)
Ja och imorgon är det ju skola, jippie, kommer ju inte bli så himla kul att gå upp halv sju imorgon! Och att det kommer säkert bli skit jobbigt i skolan eftersom alla kommer typ ba, aah har du färgat håreet? Haha
Ja , men godnatt alla underbara
Huh, saknar faktiskt lite mitt gamla hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0