Ebba+jag=STAN

bjuder lite på bilden ovan, men shit vad mitt hår ser ut att vara ljust, nästan blont ju ;o
men iallafall, nu sitter jag och väntar på att Ebba ska bli klar så vi kan åka ner till stan.
vet inte riktigt vad vi ska göra på stan, ska väl kolla på kläder och så, ja det som man brukar göra på stan;)
senare ikväll ska vi ut och springa också, Ebba ville igentligen att vi sulle springa nu på morgonen men jag övertalade Ebba att jag inte orkade duscha så här tdigt, haha fast nu är jag skylldig henne en tjänst istället..
på tal om frågestunden, jag hade tänkt att svara på den nu, eller idag iallafall :)
så ni får hålla utkik för idag kommer svaren på dom frågor jag har fått:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0