hemma

hej :)
nu har jag precis kommit hem från äventyrs badet med bästa tjejerna Sofia,Ebba och Julia!
det var hur kul som helst, nu på kvällen så släcker dom ner alla ruschbaner och så åkte vi den stora gröna, om ni förstår vilken jag menar?;) ah och det var skit kul iallafall!
sen så åkte vi den där forsen, haha har aldrig vågat åka den typ men när jag hade testat en gång så ville jag bara åka mer och mer :)
men iaf, om ungefär en halvtimma så kommer Ebba och hämtar mig så rullar vi iväg till Sofia och sover där, jag Ebba Sofia Nellie och Julia, om ni undrar vilka;)
kommer bli huuuur mys som helst, ska käka god mat, sen godis, spel och melodifestivalen, gah kan det bli bättre? nä skulle inte tro det.
här kommer en liten stel bild på mig eftersom pappa sitter typ bredvid mig ;s
haha, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0