home again

heej :)
ja, idag är det malodifestivalen, hah!
nu har jag kommit hem från en rolig övernattning med Nellie och jag har oxå ätit pizza, usch igår åt jag hamburgare i både skolan och som kvällsmat och idag åt jag tacos sen som efterrätt åt jag kladdkaka med glass och nu hemma har jag ju ätit pizza, huhu äckligt!
imorgon ska jag fan äta nyttigare!
ah, just nu sitter jag lite gran vid teven och vid datorn. det är tarzan när han är liten. haha.! (Y)
nu har jag faktist vant mig ganska bra med det rödbruna håret, vilket är skönt, för ibörjan tyckte jag att det blev jätte jätte rött men nu tycker jag faktist inte det!
inte så farligt eller? -
ja, idag hade nellies bror anton släcktkallas vilket jag var med på, haha kände som om jag trängde mig på lite gran där men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0