lev i nuet, du har ingen tid att ångra dig

hej och jätte förlåt för att jag inte har uppdaterat mig på länge, men jag har inte rikgtigt haft någon lust att blogga eller äns sitta vid datorn eller så.
men iafall, nu sitter jag och pluggar spanska.. -.- måste plugga in alla 21 glosor som vi har tills imorgon och jag har inte övat ett endaste dugg?
jag ska absolut byta språk till sjuan!
men iafall, senare ikväll är det fotbolls träning, ska bli sjukt skönt eftersom jag haft lite tränings-ångest de senaste veckorna för jag inte har tränat nästan någonting, så träningen är något jag verkligen ser framimot.
sen så igår var jag nämligen och sola solarium med bästavän Nellie, så jävla skönt, hade aldirg gjort det tidigare och jag trodde att det skulle vara jätte läskigt men det var det inte alls.
man ligger på en platta typ, sen så är det ett slags lock på som man bara fäller igen, sen så kommer det ljummen luft.
kosstar bara 30 spen för 12 minuter, ah vi solade 12 minuter, men alltså tycker nästan att det räcker faktist.
men nu måste jag fortsätta att plugga till det otroligt roliga ''läxförhöret'' vi ska ha imorgon i SPANSKA!!!! :))) (NOT)
pusspuss
sen bilder från solariumet :)

Kommentarer
Postat av: Nellie.

Wilmaaaaaaaa?,

du ska nog titta igenom bilderna innan du lägger upp dom!, fuuuu

2012-02-21 @ 16:50:42
URL: http://nelliellinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0