svar på frågestunden

Fråga- får man slicka dina sexiga fötter;)? Svar- haha, skulle inte tro det.
FrågaSpelar Du Call Of Duty? :) Svar- nej
Frågavem är din allrabästavänn? (: Svar- ojdå, den var riktigt svår, alltså jag kan inte säga att 'någon' är min bästavän för jag har några stycken som tex Nellie Olsson Wennberg, Ebba Hägglund, Sofia Sandström, Sara Jonasson osv :)
FrågaGillar du mig? ;) Svar- ja, som kompis :) (William)
FrågaVem är sötast i världen? :) Svar- det är massor som är sötast i världen
Frågavad heter du? :) Svar- Wilma Karolina Åkesson
Frågablonda eller brunetta killar? Svar- alltså det tycker jag helt beror på hur han är i sättet, det viktigaste är för mig att han ska bry sig och är snäll, inte vilken färg hans hår har.
Frågadin bästavän? Svar- Nellie Olsson Wennberg, Ebba Hägglund, Sofia Sandström och Sara Jonasson.
blev du nöjd när du färga håret? Svar- ja det blev jag verkligen, funderar på att färga det snart igen.
längtar du tillbaka till hene? Svar- inte ett dugg
snyggaste killen? Svar- robert pattinson
är du kär? nej inte just nu iallafall
isånnafall, i vem?:) ingen
vill gärna ha svar, puss!
FrågaVad heter ditt tema på din blogg? Svar- haha, vet inte riktigt ;)
hur många besökare har du per dag? Svar- 50-70 ungefär
kraam! <3

HOPPAS ATT NI BLEV NÖJDA MED SVAREN.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0