Träna next

Hej hej!
Förlåt för dåligt uppdaterande igår.
Hade inte lust att blogga just då, men nu är jag på hugget igen!
Idag har jag haft två nationella prov i svenska, gick nog ganska bra tror jag, ha ha vi skulle skriva en berätelse om en bild och ja skrev 12 sidor, ganska nöjd faktiskt :)
Just nu sitter jag hemma hos Ebba och väntar på att hon ska bli klar så vi kan gå ut och springa.
Ska bli riktigt skönt att springa eftersom jag inte har gjort det på en vecka nu, har kännt mig lite lat men inte nu för nu ska jag träna både idag och imorgon!
Det var allt jag hade att säga just nu, kanske bloggar ikväll får se om jag hinner!
Jaja, puss puss !:*
Btw, längtar så sjukt mycket till helgen, ska göra e speciell sak men det får ni se sen.
Puss puss igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0