ledsen

hej och förlåt för dåligt uppdaterande men direkt efter skolan var jag tvungen att åka ner till stan där jag mötte upp syrran så vi kunde köpa ansiktsmask som jag ska ha i morgon för då ska jag ha TJEJKVÄLL, jippiiee!
längtar något otroligt, det är sjukt vad jag älskar att vara i deras gemenskap!
kommer kanske upp ett inlägg imorgon men får se, tar nog inte med mig datorn dit ;s
sen kan jag ju inte blogga från mobilen, för jag har inte något market så att jag kan ladda ner blogg appen och sen har jag inte något internet på mobilen så det är ju skit;/
men idag har jag som sagt var varit på stan en stund, jag var tvungen att hänga med syster och hennes två kompisar när dom handlade, sen köpte jag ansiktsmask och nu sitter jag här.
ikväll blir jag själv med godisskålen, eller med mamma och pappa, men jag tycker att det är så himla tråkigt så ni får väl vara sociala på skype NAMN:ajkersson.99.
haha, men nu ska jag bara chilla a little bit, men ni får ha det bäst så bloggr jag nog mer senare
puss&kram
outfit-
tröja- monkey
byxor- bikbok
halsband- min systers
sen en liten gulligt bild på mig där, den bjuder jag på, nä men.. ;)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0