kommer inte på någon bra rubrik

hej på er.
idag har jag varit med Sofia till ungefär klockan halv sex, super roligt var det;)
eller, först gick vi ner till ICA för att köpa lite godis ^^ sen så tog vi med vårat godis upp till pulkabacken!
skit roligt var det att åka, har inte gjort det på väldigt länge nu så var riktigt kul att känna sig så liten igen, nä jag skoja! :)
men iaf, när vi åkte typ sista gången så åkte jag i ett sånt jädrans stort gupp så jag slog i min svanskota något enormt så nu kan jag inte äns böja mig ner för om jag ska göra det så måste jag typ ha raka knän och det är ju inte de lättaste ;/
jaha, men nu sitter jag här och skypar med Julia, haha hon pratar om vad hon och Moa gjorde igår, thah låter som dom hade roligt ;)
men imorgon är det ju som vanligt skola, men efter skolan så ska KANSKE jag och mamma åka och köpa byxorna:DD ni vet dom som jag laggt upp tidigare, får se om jag köper shortsen då också, maby baby.
jaja, en gammal bild får ni här, puss så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0