I WAS NOT BORN TO MAKE YOU HAPPY.


tja tja bloggen ;)
idag har jag gått i skolan som alla andra, men efter skolan så åkte jag ner till stan och köpte BYXORNA:DD
hihi, glad tjej här assuu!
det hjälper faktist att tjata lite extra på mamma;)
inga shorts blev det idag, ingen ide att köpa dom än iallafall ifall man hittar ett par ännu snyggare man vill ha senare, liksom man har ju god tid på sig om man säger så!
om det skulle va så att jag skulle vilja ha dom så har jag kommit på en skit smart grej!
beställa dom på nätet! haha ne skoja.
men iallafall, måste igentligen plugga spanska och engelska men orkar verkligen inte, speciellt inte spanska..
senare så ska kanske jag och Ebbis ut och träna en liten stund sen blir det väl duschen, äta sen mys!
inget mer att tilläga.
men ni får ha det super
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0