hej på er där hemma!

nu sitter jag här vid teven och bara tar det lite lungt nu innan träningen :)
idag har jag gått i skolan som vanligt, tråkigt med lektioner men roligt att träffa alla härliga kompisar.
outfit idag är en vit instoppad skjorta från bikbok med ett par svarta skinnbyor från ginatricot
väldigt enkelt alltså, men jag är faktist väldig taggad nu att åka och träna för det känns som om jag har blivit så himla lat!
sen måste jag bara berätta om när jag skulle åka till skolan.
jag åker alltid buss till skolan men bästis Ebba. vi går som vanligt, ska gå på bussen osv som vanligt!
sen när jag ska lägga busskortet där man lägger det när man ska betala eller vad man ska säga, ''har månadskort men kommer inte på vad det heter, så skrev så bara för att ni skulle förstå bättre''.
ah men ialla fall.
då så lös det rött, ''alltså att det hade gått ut ur datum'' men jag testade igen och igen.
busschaffören: ALLTSÅ DET ÄR INGEN IDE ATT DU FÖRSÖKER MER, DET FUNKAR INTE BÄTTRE FÖR DE!
jag: eh, okej men kan jag få åka med ändå?
busschaffören: men det fattar du väl att du inte kan? ''han ger mig ett litet papperskort typ''
jag står kvar av min förvåning och ser att alla kollar på mig i bussen, så jag står kvar där ett litet tag!
Ebba: men betala med mobilen Wilma!
busschaffören: MEN JAG HINNER INTEEEEEEEE, SKA JAG HJÄLPA DIG AAAAV BUSSEN ELLEEEER?
så jag och Ebba fick gå av bussen och Ebbas pappa fivk sjussa ner oss till skolan!
huhu, nästa gång jag träffar den där jädra busschaffören ska jag fan , uuuh, bete dig vafan?
hahah, jaja bloggar kanske senare om jag hinner!
seeyaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0