18:00

Hej och förlåt att jag inte har bloggat idag, men det är för att jag har haft lite ont i huvudet men nu är det faktiskt bättre, kommer nog till skolan på måndag!
Ja, något skal har jag ännu inte beställt men jag har hittat ett som jag ty ler är sjukt snyggt!
Ska beställa det snart iafall;)
På tal om mobilen så använder jag den hela tiden! Kan inte slita mig loss från den!?
Ja, idag är det melodifestivalen och mamma ska köpa med lite glass hem som jag kan äta, sen så skulle vi göra lite fruktsallad, haha gott!:)
Igår kväll var det skit jobbigt, var tvungen att lägga mig i h sova klockan halv 8 och vaknade klockan halv 7 i morse, huhu inte kul?!
Jaja, puss;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0