sick

ja, idag är jag sjuk, inte kul på en fredag.
skulle inte gått ut och sprungit igår för då hade jag ont i halsen och det blåste ju lite när vi var ute och sprang, så nu har det bara blivit värre, så idag är jag hema från skolan!
ja, jag får väl ha kul med mobilen eller någonting idag!
senare ska jag nog iafall beställa ett skal, gjorde aldrig det igår för jag orkade inte, haha.
och sen ska jag också kolla på en vårjacka men syster, eller ja, det får nog bli en skinnjacka, ah för hon skulle oxå ha en skinnjacka!
skit jobbigt för jag hittade en väldigt snygg skinnjacka i förrgår och nu när jag skulle gå in och kolla på kommer jag inte ihåg vilken sida det var på, men jag får kika vidare och hoppas på att jag hittar något snyggt.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0