tomat

hej på er!
igår så färgade jag håret rött igen, vilket jag ångrar så jävla mycket, det var meningen att det skulle bli rödbrunt och jag färgade det igen bara för att min utväxt hade kommit, eller hur man ska säga :/
men istället för brunröd så blir det typ illrött, så har gått och skämts i skolan nu idag, fyyyfaan!
men imorgon blir jag av med det hemska och ska färga det brunt, kan inte påstå att det är bra för håret, men men, nästan hällre att det är dåligt för håret än att jag ska gå runt och skämmas hela tiden faktiskt!
sen lite senare ikväll drar jag mig till nellie och sover där en natt!
åh, nu vill jag bara att det ska bli imorgon, huhu!
kommer ingen bild på mitt hemska hår idag! ;/
och om någon läser detta som går på min skolan, det vgar kul att ni skratta, men ni ska veta att jag inte vill ha det så, mitt hår!
puss

Kommentarer
Postat av: Juliiah!

Du är fin i vad som helst gumman! ❤

2012-03-31 @ 10:33:52
URL: http://blaböabla.devote.se
Postat av: Anonym

tyckte ditt hår blev fruktansvärt bra, och det ska du i skämmas för (ditt hår) för det blev toppen bra! :)

2012-03-31 @ 12:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0