7/3 2012

hej!
nu är jag ensam hemma, jaa haha!
jag vet inte om jag har berättat det men i förrgår, tror jag att det var.., så var jag ensam hemma och satt nere på mitt rum!
jag visste att ingen var hemma, och så hör jag något på övervåningen!
det lät som ett glas kom i golvet. men jag trodde ju att det var lollo ''min syster'' som kommit hem så jag ropar.
-lollo! men ingen svarar.
så jag blir ju livrädd och låser dörren till mitt rum. sen så smsar jag min syster och frågar när hon kommer hem och hon sa att hon skulle komma om typ 20 minuter!
så dä fick jag sitta, 20 minuter helt livrädd om att det är en tjuv eller typ spöke/ande på övervåningen, hahah fan vad töntigt det här låter men jaja!
sen så smsa jag min syster igen och sa att hon skulle gå in vd dörren i mitt rum, för jag har en slags dörr där, ah iafall!
så sa hon att hon skulle det och då trodde ju jag det, så jag står ju där och väntar på att hon ska komma, men hon gör inte det!
sen hör jag att någon kommer inte i ytterdörren däe uppe och så, jag blev väldigt rädd då men trodde inte att det var något men sen kommer det ner någon från trappan och rycker i handtaget til mitt rum, haha fatta att jag blev rädd, vrar nära på att springa ut, usch, men det var bara min syster!
ah haha det där var nog lite tråkigt att läsa men var bara tvungen att berätta!
ah, nu så har jag hittat värdens snyggaste shorts, enligigt mig ifall! ;)
ah, puss
förensten, tycker nu har blivit väldigt snåla med kommentarer

Kommentarer
Postat av: juliaandersson

Allt bra?:)

2012-03-07 @ 17:08:15
URL: http://juliacarolinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0